/ Allmänt /

lista

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Erik
2. Personen du pratade i telefon med: Rosanna
3. Du fick SMS av: Erik
4. Du kramade: Erik

IDAG
5. Kläder: jeans, leopardtröja, converse

6. Bättre än igår: idag är både sämre och bättre än igår!


IMORGON

7. Är det: september
8. Planer: bio med friends!

9. Något tråkigt som händer i morgon: svenska läxa

FAVORIT
10. Nummer: 19
11. Färg: Rosa
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: njaaa, ja
14. Humör för tillfället?: jag är på film humör!

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: vände mig om
16. Vad åt du sist?: brownie
17. Vad irriterar du dig på?: reklam
18. Tror du på distansförållanden?: jag hade inte klarat det, men för vissa fungerar det säkert!

19. Vem tänker du på just nu?: hahahahaha...
20. Tror du att personen tänker på dig med?: haha neeeej

21. Vart reste du sist?: typ götet.. skii men utomlands - kroatien... fööör länge sedan :(
22. Vad gjorde du igår kväll?: jag var med 3 kompisar sen träffade jag 2 till en stund och sen var jag hos erik

23. Liknar du din mamma eller pappa?: alla säger jag är lik mamma men är kanske en blandning :)
24. Ler du ofta?: jaa
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: haha jaa
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: svart biege

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: någon gång kanske

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja det är jag vääääll
33. Vad gör dig glad?: kompisar
34. Önskar du att du var lyckligare?: det är bra som det är! :D

35. Är lycka överskattat?: näääj
36. Kan musik göra dig glad?: ohjaa

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: yees :D
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jaa
39. Har du en flick/pojkvän?: aoop!
40. Är du nöjd med det?: fuck noo, skiii jaaaaa!!!
41. Är du kär?: ja

42. Vem hatar du verkligen?: ingen
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha wtf, nej
44. Är du en mobbare?: nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: inte bara arg isåfall, besviken mer kanske
46. Har du blivit sviken någon gång?: jo men det har jag nog, inget jag kommer på så här snabbt dock!

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: ja, det är ändå lite kul men alla kompisarna!
48. Favoritämne?: hehe... engelska, matte eller SO. Bara man kan det så är det kul

49. Värsta ämne?: spanska och NO

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: samma tycker jag ;)