/ Allmänt /

Sunday

Hej! Igår bloggade jag ingenting men hade fullt upp hela dagen. Vid 12 träffades jag och några tjejer på stan för att leta present till Thilda. Vi hittade fina grejer så hoppas du blev nöjd älskliiing! Klockan 2 var jag i Brearedshallen och tittade på en match med Thilda och efter den stog jag i tjorren i några timmar. Gjorde mig iordning hos T med Anna också sen kom resten av gänget. Maten var hur god som helt och efterrätten också, hehe, foodlover! Hade en trevlig kväll men jag fick utslag över hela kroppen och fick svårt med andningen så fick åkta hem tidigt, menmen.. Och vädret igår! HERREGUUUD, var underbart! :D Idag ska jag träffa Erik, kolla match och spela match så full rulle idag också. Hoppas ni haft en riktigt bra helg!
Min favorit-Anna! 
#1 / / Annse:

<3333

#2 / / Annse:

<3333

#3 / / privat:

Har ni någon gång bråkat? om vadå isåfall?