/ Allmänt /

Favorit dagen

Skolan var riktigt rolig och gick supersnabbt. På idrotten körde vi box där vi krigade på som fan men bara det att 20 minuter senare satt alla där med darrande händer och skulle skriva prov. Tror ni att det gick att skriva eller? Såg ut som en kille som precis hade lärt sig skriva, haha jajaaa. Provet då, jag har ingen uppfattning om hur det gick men klarat det har jag nog iaf. Kom hem vid fyra och kände för att bli klar med något mer i skolan så skickade in en svenska grej, sköönt. Nästa vecka är det bara, muntligt spanska prov, svenska prov, samhällsprov, ekonomi läxa och engelska redovisning, yey... Vill typ dö, eller inte nu, men på söndag kväll!!!!! Nu ska jag in i duschen, fixa mig och sedan vidare till Emelie! <3
Här var man blond, vet inte om jag vill vara blond eller bruneeettt???