/ Allmänt /

Måndag

Wow vilken bra helg jag haft. I fredags var jag med tjejerna på avslutningen sedan åkte vi till Emma och la oss på pooldäcket med massa gottigheter. Rullade hem för att fixa mig inför utspringet och kvällen & efter utspringet och flaken var jag jävligt taggad på att ta studenten, men nice att man har det framför sig... Kom hem till en go & gla bror, åt hemma och så innan jag och Erik åkte till Amelias mottagning plus några till. Tillslut hamnade jag hos Emma på efterfest och ja, kvällen var riktigt rolig! I lördags jobbade jag hela dagen och på kvällen träffade jag Linnea.<3 Igår så var jag ute på en PW med Emma sedan snackade jag med Thlda typ hela dagen på FaceTime, haha, roligare än så blev inte min dag, var dock rätt skönt! Nu är det måndag igen och bara denna veckan kvar av ettan. HERREJÄVLAR var snabbt det har gått, helt galet!!