/ Allmänt /

15e

I förrgår köpte jag kort på gymmet, äntligen så var där då och körde armar & igår ben så har ont i halva kroppen nu men det är underbaaaart. Har verkligen inte tränat på tre månader (förutom typ 3 springeundor jätte utspritt) så nu jävlar ska jag köra. Så igår gick jag upp, åt frukost, tog mig till gymmet & var där i 2 timmar sen när jag kom hem städade jag rummet, tog en låååång dusch och la mig sedan i hängmattan och läste, kände mig fan duktig, haha. Efter kvällsmaten hämtade Stella mig & Linnea så åkte vi till Lisa och hälsade på kattungarna som jag bara förälskade mig i trots att jag är livrädd för katter... Men ååååh var gulliga de är! Vi körde en runda och satt bara och snackade och hade supermysigt, bästa! Kom hem vid ett ungefär och då satte jag på Eva & Adam, guuuud vilken nostalgi😍